2014. december 23., kedd

Abbie álmai 9. rész

#Az esküvő után két héttel#
-Abbie, apáddal Görögországba fogunk menni nászútra, és addig majd neked kéne vigyáznod Nellie-re.- szólt Olivia.
-Nekem?
-Igen, neked. Elvégre már nagy vagy. Csak tudsz rá vigyázni. Vagy ha nem, hívhatunk nektek egy dadust.- ajánlott ötleteket Olivia.
-Mi az, hogy nekünk?! Rám nem kell vigyázni! Nekem nem kell dadus! És biztos tudok én is vigyázni Nellie-re. Csak nem vagyok annyira béna!...
-Te tudod, szívem. Akkor boldogultok majd? - kérdezte még egyszer Olivia, hogy biztosan tudja.
-IGEEN!- szinde ordítottam a dühtől...
-Jól van, nem kell leharapni a fejemet.
-Bocsi, nem akartam rosszat.- mondtam neki sajnálkozóan, majd ezután apával kiléptek az ajtón és elmentek. Mikor becsuktam az ajtót, Nellie az ölembe ugrott:
-Akkor most azt csinálunk, amit csak akarunk?- kérdezte tőlem fülig érő szájjal.
-Miért csinálhatnánk?- kérdeztem tőle, mert értelmes válaszra vártam.
-Jajj, te butus! Hát azért, mert most csak ketten vagyunk!- közben lemászott az ölemből, majd folytatta: - HURRÁ!! MIÉNK A HÁZ!!!- ujjongott Nellie előttem ugrándozás közben.
-Nellie! Állj le!
-Miért?- kérdezte hirtelen.
-Mert egy kislány ne viselkedjen ÍGY...
-Hogy érted, hogy így? Hiszen én teljesen normális vagyok. De ha akarod, lehetek rossz kislány is.
-Nem akarom!- próbáltam meggyőzni őt, hogy ez még eszébe se jusson.- Ha a szüleink hazaérnek, és kupit csinálsz, tudod, hogy engem fognak érte leszidni. És ezt te nem akarod, ugye?...
-Mi lenne abban a rossz, ha esetleg ezt akarnám?- kérdezte értetlenkedve.
-Hát ... Hát az.. Az, hogy... nekem az nem jó. 😵
-Akkor mégis mit csináljak?? Mert a jóban nincs semmi élvezetes! 😡
-Mért ne lenne? Van abban is. ..... Mondjuk fess valamit!- ötleteltem neki.
-Óóóó, ez jó ötlet!- mondta, majd gyorsan felrohant a szobájába festékért, és papírért.
-Vigyek neked vizet?- kérdeztem tőle.
-AHHA!- mondta a szobájából.
-Okké, - sóhajtottam, majd halkan ezt motyogtam:- hurrá, de fogom én élvezni ezt a 2 hetet....

#Nellie szobájában#
-Mi szépet festesz?
-Egy virágot.
-Nekem? - kérdeztem tőle lelkesen, de olyan választ kaptam, amire nem is számítottam...  :/
-Egy frászt neked! Szerinted? Ami szép, az az enyém!- válaszolt mogorván. amire én csak fintorogtam.
A Nellie által festett énem...
-Akkor nekem mit festesz?- azért megkérdeztem tőle reménykedve.
-Neked? Hmmm... Nem is tudom. Á! Egy különlegességet. De nem mondom meg mi az.
-Kész van már?
-Ne türelmetlenkedj már, így elrontooom!- úgy beszélt hozzám, mint valami hülyéhez.
-Na most már kész! Megnézheted!- jelentette be Nellie.
-És ez mi?....
-Nem ,,Mi?" , hanem ,,Ki?" ! Ez te vagy.
-Ez???
-Ahha. Szerintem igazán hasonlít rád!  😺 -röhögött Nellie, én meg csak a rajzot bámultam.
-Még szakállam is van?!- kezdtem kiborulni, amin Nellie még mindig csak röhögött.
-Na, most mit csinálunk?- kérdezte Nellie. Csengettek.
-Kinyitom!- mondtam, majd rohantam le a lépcsőn. Mikor kinyitottam az ajtót, két olyan fiúval találkoztam, akiket már régen láttam.- Ti mit kerestek itt? - kérdeztem Zac-től és Ross-tól, a két jó baráttól, és attól félek, kicsit zavarba jöttem... Ciki...
-Abbie! - szólalt meg először Zac mosolyogva, majd utána Ross is (fapofával):- Abb! Lesz egy buli ma este, és arra gondoltunk, meghívunk téged is!
-Ahha.. és meddig tartana?
-Hááát... holnap... reggelig.- mondta még mindig Ross, úgy, mintha félne a váaszomtól.
-Mikor kezdődik?
-7-kor!- vágott bele most Zac, nem akart zárkózottnak tűnni. Észrevettem, hogy ezért Ross bele is bökött egy erőset Zac-be. Mérgesen ránéztem, és mikor észrevette, lehajtotta a fejét.
-És.. Miley is ott lesz??- kérdeztem Ross-tól elég dühösen. (aki nem emlékszik, annak elmondom: Miley az a lány, akivel Ross megcsalt)
-Miley?? Milyen Miley?.....
-Jól tudod te azt, ne játszd a hülyét! Válaszolj! Őt is meghívtad?
-Meg.- válaszolt végre Ross szégyenkezve.
-Nem megyek el.
-Mi???- kérdezte hirtelen Zac.
-Nem megyek el Ross-szal.- folytattam a mondatot, majd Zac láthatóan megnyugodott. Ross erre megsértődött, és elsétált a háztól. Ezután Zac és én szemeztünk egy darabig, majd megszólalt:
-Lenne kedved eljönni velem a buliba?- kérdezte udvariasan. (nagyon cuki voolt)
Amikor elment Zac.
-Igen!- mondtam neki boldogan, amin mindketten elnevettük magunkat.
-Júúj! Két szerelmes pár!- megszólalt Nellie :D .
-Akkor én.. most megyek!- mondta Zac, megpuszilt, majd elment.
-Szia!- köszöntem neki az ajtóból. <3 <3 Nagyon boldog voltam.
-Akkor te 7 előtt elmész itthonról?- kíváncsiskodott Nellie.
-Igen!- mondtam neki magabiztosan.
-És.. akkor én is megyek veled? Vagy ki fog rám vigyázni?
-Jaj, ez még eszembe se jutott! Óóó, mit csináljak veled?
-Felhívhatnád Petrát!
-Kit?
-Petrát! Tudod, anya húgát.
-Ez jó ötlet! Oké! Mi a száma?
-Ott van a konyhába egy füzetbe felírva. Keresd meg.
Petra telefonál
-Jó. Megvan! Oké, már hívom!
- 📞 Igen? Ki az? - kérdezte Petra, mikor felvette a telefont.
- 📞 Szia Petra, Abbie vagyok! A nővéred mostohalánya.
- 📞 Ja, igen, tudom már. Mit szeretnél?
- 📞 Figyi, Nellie és én egyedül vagyunk itthon, és engem meg a fiúk elhívtak egy buliba, ami 7-kor fog kezdődni. Tudnál vigyázni Nellie-re?
- 📞 Persze, Abline! Érted mindent!
- 📞 Abbie a nevem...
- 📞 Ja, persze. Azt akartam mondani. Akkor csá! Máris indulok hozzátok!
Petra Nellie-nél
- 📞 Ok, köszi! Szia!
-Na mit mondott Petra? - kérdezte tőlem Nellie.
-Mindjárt jön. Ő fog vigyázni rád este.
-Szupi! Az bulis lesz!

#Petra megérkezett#
-Szia Petra, a kutyád és a macskád is hoztad?
-Helló! Igen, nem hagyhattam őket otthon.
-Jaj, tényleg, Petra! A kutyáról jut eszembe, Lolára is tudnál vigyázni? Ő a kutyusom. 🐶
-Ahha! Jól elleszünk!
-Oké, annak örülök. Szerinted mit vegyek fel a partira?
-Hmm... valami bulis ruhát. Öltözz lazán!
Én ruhapróba közben





#Ruhapróba után#
-Mit gondolsz, ez jó lesz?
-Dögös! Szerintem nagyon tetszene annak a pasinak, akivel mész! Úgy elmennék veled bulizni.... :)
-De nem mész! Rám kell vigyáznod!- szólt közbe Nellie, nehogy egyedül maradjon.
-Szerintem most már készen állsz! Tökéletes!- büszkélkedett Petra.- VÁRJ! Mégse! Milyen lesz a sminked?
-Ez nem jó?
-Nem. Mivel buliba mész, többnyire sötét lesz. Kivéve a villogó fényeket, de az most lényegtelen. Valami fénylő smink kéne rád. Mondjuk fehér, vagy... ezüst! - ötletelt Petra.
-Oké! Meg tudod csinálni? Mert te tudod, milyenre gondoltál...
-Persze! 5 perc alatt megcsinálom!- dicsekedett, majd elkezdte.
-Kész is! Így szerintem egész jó.- mondta megint pár perccel később.- És kivel fogsz menni?
Zac közeledik
-Zac-kel.
-Ő a pasid?
-Nem. Csak... barátok vagyunk.- jelentettem ki, amit tulajdonképpen furcsának találtam.
-Barátok?! Haha! Majd meglátjuk, meddig.- nevetett Petra. Nem tudom, mire akart célozni.
-Itt jön Zac!- kukucskált Nellie az ablakból.- Abbie, szerintem vegyél magadra egy kabátot, mert meg fogsz kint fázni.
-Jó, de ne dirigálj nekem!
-Csajszi, még egy jó tanács:- szólalt meg Petra- használjatok óvszert!- ez eléggé meglepett engem, és csak bólogattam. Mindig is tudtam, hogy bolond ez a lány...
-Itt van Zac! Most csengetett. NYITOM!- mondtam hangosan, hogy az ajtó mögött álló Zac is hallja. <3 Kinyitottam az ajtót- Hű, napszemcsi estére? :)
-Aha, miért? Talán zavar?
-Nem zavar, csak furcsa....
-Ó,-levette a szemcsit- akkor most már mehetünk?
-Persze. Naná!  =D  De amúgy kinek a házánál lesz ez a buli?
-Hát, tulajdonképpen nálunk.
-Ja!- meglepődtem.. ezután elindultunk.
-Jól nézel ki!- bókolt nekem menet közben.
-Köszi!  =D
#A buliban#
A buliban tulajdonképp. elvesztettem Zac-et.... Nem tudom, hova tűnt.  =D De viszont megismerkedtem egy csomó fiúval és még csajokkal is. Nos, mivel rengeteget ittunk a bulin, nem sokra emlékszem már. De itt van pár kép róla:











Az egyetlen dolog, amit most se értek, miért cseréltem annyiszor ruhát.
~RÉSZ VÉGE~
A kövi részben megtudhatjátok, mi történt a buli után. A folytatáshoz most nem kérek pontos megtekintést, vagy kommentet. Mivel nagyon sokáig nem voltam, ezért mire kész leszek a következő részemmel (és megpróbálok igyekezni vele) rögtön felrakom nektek. És mégegyszer bocsi, hogy ilyen sokáig nem voltam. Főleg ,,főrajongómtól" : Szpájszi Marától!! <3 <3  =D 💝
VALAMINT BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEEK!! 💝🎄🎁

2 megjegyzés: