2014. december 24., szerda

Abbie álmai 10. rész KARÁCSONYI KIADÁS :D


#A buli után#
 Mikor felkeltünk (a képeken az új barátnőm van, Jessica) nagyon furán éreztük magunkat. Felöltöztünk, és kimentünk a házból. Reggel volt. Ezután érdekes dolog történt. Hirtelen sötét lett, és mindenhol karácsonyi díszek, és égők lógtak. Na de nyáron??

-Te, Jess! Hol vagyunk??- kérdeztem Jessicától, de láthatóan erről neki se volt fogalma.
-Halvány lila gőzöm sincs.... De mik ezek a fények?? Lehet, hogy elaludtunk?
-Jaj, ne légy már hülye! Melyik ember tud hónapokon át aludni??? Dee... bent még nappal volt. Akkor most miért van este????
-Ne is kérdezd! Nekem már a gondolkodástól is fáj a fejem! =D Abbie, szerintem nézzük meg a plázát! Majd ott megkérdezünk valakit, hogy mi folyik itt.
A pláza bejáratánál
-Jól van. Menjünk.
#A plázában#
-Ez gyönyörű. Itt is minden ki van díszítve. Tiszta karácsonyi hangulat.
-Igen, Jess. De még mindig nem tudjuk, mi történt.
-Akkor menjünk beljebb!- mondta Jessica, és szép lassan lépkedtünk egyre beljebb. Hirtelen lerohant minket egy bolond férfi, aki zöld manó ruhába volt öltözve.
-Á! HÁT ITT VAGYTOOK! :) ABBIE! JESSICA! =D - vigyorgott a hülye (akiről az előbb beszéltem) és úgy örült nekünk, mintha már rég várt volna. Nem is ismertük!
-Ki maga?!- kérdezte Jessica megijedve.
-Hát nem ismertek meg? Én vagyok Buddy! A Mikulás egyik legjobb manója! :)
Buddy, a manó
-A kinek a manója??- kérdeztem, mert nem voltam benne biztos, hogy jól hallottam.
-Hát a Mikulásé! Azt már nem mondhatjátok, hogy őt sem ismeritek!...
-Mi a manó?! Hol vagyunk???- Jess egy kicsit kiborult...
-Jaj, Jessica, ne félj! Itt vagy velünk együtt biztonságban. Mindenki boldog! =D Hiszen karácsony van!! :)
-Egy pillanat.-szóltam közbe- Most nincs karácsony. Mert még csak augusztus vége van. Most jön majd az ősz. Még nem lehet karácsony. Ez egy nagy félreértés.
-Hát, babám, azt nem hinném! Nézz körül! És nagyon büdi a leheletetek.... Fhú... hogy kik fognak felkerülni a rosszak listájára!- miután a manó ezt közölte velünk, Jess még tesztelte is a leheletét, hogy tényleg büdös-e. - Mindenesetre van egy feladatom számotokra! Gyertek utánam!- legyintett Buddy, és közben Jess odasúgta nekem, hogy van-e nálam gáz-spay? =D
-Itt van a Mikulás műhelye! Más néven ajándék gyára. És nektek segítenetek kell Neki.
-De miért?- kérdezte Jess.
Karácsonyfa díszítés Jovie-val
-Mert ő azt mondta!- vágta rá egyre dühösebben Buddy.- Bocsássatok meg, én mindig vidám vagyok. Nem szoktam ilyen mogorva lenni, de manapság egyesektől tökre ki lehet készülni!- mondta elég komolyan....
-Miben kéne segítenünk?- kérdeztem Buddy-tól, mert már egyre kíváncsibb voltam, és kezdett a dolog érdekessé válni. Na meg persze annak is örültem, hogy nem kell Nellie-vel lennem! =D
-Nos, most egyelőre segíthettek feldíszíteni a karácsonyfát, és csomagolhattok ajándékokat! A csodálatos, és gyönyörű Jovie manólány majd megmutatja nektek, hogy kell.
-Buddy, ne haragudj, hogy megkérdem, de nem tudod, mennyi lehet az idő?- kérdezte Jess Buddy-tól, és ezt én is tudni akartam, mert teljesen összezavarodtam, hogy egyszer nappal van, utána meg hirtelen éjszaka.
Jovie csomagolás közben
-Á, nem haragszom. Ott fent van egy nagy óra! Az mutatja a pontos időt. Dél van.
-Hold alakja van az órának és úgy is néz ki!- csodálkozott Jessica - ...de nem is félhold, hanem teli! Mit akar ez jelképezni?- kíváncsiskodott.
-Aranyom, ez azt jelképezi, hogy szent este, mikor a Mikulásnak ki kell hordania az ajándékokat, tudja, mennyi ideje van még éjfélig. Ugyanis este a Holdon tudja magának ábrázolni, mennyi az idő! Tudod, a Mikulás néha varázslatos dolgokra képes. Csodákra! - magyarázta nagy boldogan Jovie. Buddy úgy bámulta őt, mintha szerelmes lenne belé.
-De valamit nem értek!- szóltam közbe, hogy visszatérjünk a témára- Miért van az, hogy a lakásban nappal van, kimegyünk, hirtelen este lesz? És mikor bejöttünk a plázába.... most már dél van?! Nem tudom felfogni...
-Ó, Abbie, az csak az időeltérés különböző helyeken. Tudod, óra állítás volt. És mikor valahol létrejön egy új idő, a környezet alkalmazkodik hozzá. Az új időhöz. - szólalt meg újra Buddy manó.
Jess én én beszélgetés közben (Buddy & Jovie)
-Értem...- kezdtem felfogni.... majd elkezdtem kérdezősködni: - De ha karácsony van, akkor mért nem esik a hó? És hogy tudtok ilyen sok ajándékot készíteni, csomagolni, kihordani...- vettem egy mély levegőt, majd folytattam:- december 24-én pontosan 00:00 -ig? És miért pont éjfélig? És...- kezdtem a következő kérdést, de Jessica beleszólt:
-Állj le, Gail! - vagy így becéz engem Jess (mert a nevem: Abigail), vagy csak Abbie-nek. - Nyugodj le! Majd lépésenként megtudjuk, de nem kell ennyire kapkodnod. Már levegőt sem veszel beszéd közben... - próbált nyugtatni.
-Mindenesetre- kezdte el újra Buddy- a hó akkor fog esni, miután az összes ajándékot kiosztottátok, de ha így haladunk, sose leszünk kész. Még be kell csomagolni az ajikat!!- idegeskedett Buddy.
-Akkor segítünk!- mondtuk egyszerre Jess-szel. :)

#Csomagolás után#
-Na, kész az utolsó is!- jelentette ki Jovie, majd sóhajtott egyet.
-Hordjuk ki az ajándékokat a szánhoz!- Buddy egy kicsit fel volt pörögve. =D
-Vigyük!- helyeselt Jovie is.- Lányok! Ilyen ruhában nem jöhettek! :) Át kell öltöznötök karácsonyi ruhába, vagy valamilyen jelmezbe. Lehet akár cuki ruha is!- ajánlotta Jovie manó.- Tudjátok, úgy a karácsony sokkal hangulatosabb.. =D
-Oké...- mondtuk Jess-szel. Jovie hozott már ruhát és kiterveltük, mit fogunk felvenni.
-Ez így már oké!- elégedett meg Jovie velünk.
Átöltöztünk:
Jessica
Én
-Gyertek, mutatunk nektek valakit! Nagyon aranyos kis jószág!- hívogatott Buddy, a szarvasokhoz egyre közelebb. Nagyon cukik voltak, és nagyok is. =D
-RUDOOLF! De cukker! Óóóóóó....- ábrándozott Jess, mert már a távolból észrevette a rénszarvast.
-Igen, ő az. És a többiek: Üstökös, Íjas, Csillag, Táncos, Pompás, Villám, Táltos, Ágas, és természetesen 1935 óta, akit te mondtál,- itt Buddy rámutatott Jess-re- Rudolf a piros orrú!
Google+
Rudolf, a piros orrú
-Rudolfról csak annyit lehet tudni, hogy legutoljára, kilencedikként csatlakozott a Mikulás csapatához.- kezdte el a történetet Jovie.- Különleges, pirosan világító orra miatt maga a Télapó kérte meg egy viharos éjszakán, hogy segítsen az ajándékok kihordásában.
Mikulás
-A legenda szerint Rudolf eleinte vonakodott, de a szíve mélyén örült, hogy végre hasznát tudja venni furcsa szaglószervének, mely eddig mindig gúny tárgya volt a többi fiatal rénszarvas részéről.- folytatta a mesét Buddy- Hagyta kicsit kéretni magát, de végül persze elfogadta az állást, mely a világhírt is meghozta számára. Így került ő hozzánk. Pici, piros orrú Rudika...- simogatta Rudolf orrát.
-HOHOHÓ! HOHÓ!
-Megérkezett!- kapkodott Buddy.
-Na de ki?- kérdezte Jess.
-Hát a Mikulás! Személyesen.- válaszolt Buddy manó.
-Mikulás bácsi!- szólította meg Jess a Mikulást- Nagyon örülök, hogy találkozhatok magával, és én nagyon meglepődtem, mert mindig is azt hittem, maga valójában nem is létezik. De.. de... ez... ezek szerint egy csoda!
-Nagyon jól mondod, Jessica Corey! Ez így van!- mosolygott a Miku.
-De honnan tudja a nevemet?- Jess nem értette...
-Ó, Jessica! Én minden gyereknek, fiúnak, lánynak, felnőttnek, férfinek és nőnek tudom a nevét! Mindenkinek. Ez még a legkevesebb. Mi lenne, ha nem tudnálak titeket megnevezni, honnan tudnám, hogy azt az ajándékot melyikőtök kérte? Ez nekem kötelességem.- szólt kedvesen Jess-hez, majd rám terelődött a szó- És Abbie! Hú! Milyen nagy lány lettél. Hallottam, átköltöztél apukádhoz. De miért is?- kérdezte, mert az okát még nem tudta.
-Azért, mert szerettem volna megismerni őt közelebbről.-válaszoltam neki, gondolkodva.
-Akkor örülök! De jól érzed itt magad? Vele?- kérdezte, amire én bólogattam.- Na, akkor lányok! Ki jön velem a szánhoz? Ki kéne osztanunk az ajándékokat.
-Én megyek.- mondtam csöndesen, és elindultam. Jessica mögöttem jött.
-Á, fránya időjárás! Eshetne már a hó!- morgott magában a Mikulás. Egyetértek vele.... - Ó! Már fél nyolc van? Siessünk! Ez az idő....- rázta a fejét, mert neki sem tetszett, hogy mindenhol más idő van.
Felszálláskor (Jess és én a szán másik végében ültünk)
-Gyíte Rudolf, Üstökös, Íjas, Csillag, Táncos, Pompás, Villám, Táltos, Ágas! Húzzátok a szánt!- mondta hangosan a Mikulás a szarvasoknak.
-Jaj, Miku bácsi, engem is tessék megvárni!- óbégatott Buddy, mikor mi már a szánban ültünk.
-Gyere! De hányszor mondjam még neked, hogy ne szólíts Miku bácsinak?! MIKI! Mondd: Miki!- magyarázott ,,Miki" Buddynak, aki ebben a pillanatban úgy érezte magát, mint egy idióta.- Most már indulhatunk?- kérdezte a Mikulás, miután Buddy is felszállt.
-Igen!- mondtuk egyszerre mindannyian.

#Az első ház tetején =D #
A legeslegelső családi ház tetején leszálltunk a szánnal- és természetesen a rénszarvasokkal - és Mikulás kiszállt a szánból. Majd a zsákjára mutatott, majd szólt:
-Abbie, Jessica! Vegyétek ki a puttonyomból azt a három ajándékot, ami legfelül van! Címzettjeik: Mandy Doyle, Rob Doyle, Tracy Peiffer.- közölte. Jess kikereste, én szóltam a Mikulásnak:
-Megvannak!- majd ezután Buddy kezébe nyomtam, hogy vigye oda a kéményhez. A Mikulás beugrott (a kéménybe) majd azt kiáltotta, dobjuk le neki azt a három ajándékot, amit kiválasztottunk. Így is tettünk. Így ment ez házról házra. Egyre fáradtabbak lettünk. Eljött az éjfél. Még nem voltunk kész az utolsó ajándékkal.
#Az utolsó ház tetején#
-Már majdnem éjfél van!- sürgette a Mikulást Buddy, amikor lefele mászott az utolsó kéményen.
-Sietek!- mondta a Miku, és tulajdonképpen Jess is, én is, és Buddy is aggódtunk, hogy máris éjfél, és még nem fejeztük be az utolsó ajándék ,,házhozszállítását".
-Kész!- ujjongott a Mikulás, mikor kimászott a kéményből, és újra velünk volt. Nagyon örültünk, hogy sikerült időben befejeznünk. Abban a pillanatban, mikor sikongattunk, elkezdett esni a hó! :)
Mire hazaértünk, mindenki nagyon elfáradt... :) Volt időnk bőven aludni! Ezért kellett 24:00-kor befejeznünk a szállítást.
És valakinek még a forgolódás is belefért: =D
ÁMDE! Abbie-ék még csak most ébredtek fel igazán! Vagyis...... =D Abbie és Jessica ezt csak álmodták. Jól kialudták magukat, mondhatom! ;)

#A buli után (igazából) #

 Szóval, láthattátok a lányok csodálatos, és varázslatos, valamint karácsonyi álmát, és a kövi részben megtudhatjátok, mi történt valójában a party utánn. ;)
A kövi részt 10 megtekintés után hozom (abban az esetben, ha addigra kész lesz ;) ) !!!


2 megjegyzés:

  1. Fhu.. Lala... egész jó lett! ;) Remélem mostmár nem fogsz leállni az írással! És a kövi részbe kérek egy kis romantikus jelenetet is bőven kifejtve!!! Lécci!! :D

    VálaszTörlés
  2. Na de Boriiii :-D :-D :-D :-* am.jo lett de kiwu vok a buli utanra is :-D :-D :-D siess

    VálaszTörlés